SERVICES

Zoekt u DE oplossing voor volledige outsourcing, co-sourcing, ondersteuning voor overflow, klantenbeheer, abonnementenbeheer, dienstenbeheer, opleidingen en coaching, systeemoplossingen op maat? Ontdek hier verder welke diensten we u aan kunnen bieden.

 

KLANTENCONTACTEN

Via telefoon, e-mail, SMS, LiveChat, Whatsapp, Servicepagina's, ...

Idecom garandeert uitstekende klantencontacten in het kader van klantenservice, retentie, servicecalls en enquêtes, reservaties, agendaplanning, webshop, ticketverkoop, betalingsuitnodigingen versturen en opvolgen, behandeling en opvolging van GDPR-complaints, ...
Elk klantencontact wordt verzorgd door onze expert-agenten die zich een deel van uw bedrijf voelen.

 

ABONNEMENTENBEHEER

Abonnement op maat

Zoekt u een abonnementsbeheerder die flexibiliteit qua systemen en uitstekende service aan uw abonnees biedt?
Idecom zorgt voor een abonnementsbeheer op maat (period-based of issue-based). Daarnaast kan u ook gebruikmaken van ons e-mailingplatform, sales en promotie ondersteuning, flexibel te configureren abonneerpagina's, hernieuwingsproces via e-mail met online betalingen, servicepagina's op maat, financiële rappportering, ...

Het IMS-platform is zowel bruikbaar voor print-abonnementen (persoons- en adresgegevens) als digitale toepassingen (abonnementen; nieuwsbrieven; digitale toegangsrechten) op basis van accounts. De data van beide werelden worden maximaal gekoppeld, met respect voor de GDPR-regels.

 

DIENSTENBEHEER

Beheer van diensten en contactpunt voor het retailkanaal.

Idecom beschikt over een brede waaier aan technische oplossingen en know-how voor het beheer van diensten, data, leveringen, nabestellingen, berichten naar verkopers, peilingen van verkoop, webshopondersteuning, ...
Afhankelijk van uw bedrijfsnoden kan er gebruik gemaakt worden van een webinterface, een webloket, automated outbound calls, e-mails of SMS.
Aan u de keuze hoe u gebruik wenst te maken van ons platform.

 

CONSULTING

Management Consulting

Welke vraag u ook hebt, u kan steeds beroep doen op de jarenlange ervaring van ons managementteam.
We starten met een grondige analyse van de bestaande werking in uw bedrijf (de mensen, business processen, organisatiestructuur, systemen, klantenervaring, ...) om knelpunten en mogelijkheden tot optimalisatie te definiëren.
Vervolgens werken we een oplossing op maat voor u uit.
Voor de implementatie van het concept kan er beroep gedaan worden op OMS, ons zusterbedrijf dat instaat voor de ontwikkeling van applicaties, interfaces, CRM, rapporteringtools...
Ook na de opstart van uw project kan u beroep doen op ons managementteam om verder mee te denken.

 

TRAINING en COACHING

Training in communicatieve technieken en verkoop

Wilt u werken aan klanttevredenheid? Merkt u dat klanten meerdere malen contact op moeten opnemen om geholpen te worden? Hebben uw medewerkers nood aan extra training?
Geef uw medewerkers de ondersteuning die ze verdienen en contacteer ons, zodat we samen een training kunnen uitwerken die écht resultaten oplevert en er daarenboven voor zorgt dat uw medewerkers meer plezier en voldoening krijgen in het uitoefenen van hun functie.

 

TECHNISCHE OPLOSSINGEN

Contact Management, CTI-platform, WebApplicaties voor selfservice, WebInterfaces, API abonneerpagina's

Zoekt u een centraal platform om alle onderdelen van klantenservice in één systeem onder te brengen?
Idecom en haar zusterbedrijf OMS bieden DE oplossing. CM, CTI-platform, interface met andere applicaties, webapplicatie voor selfservice, webinterface voor buitendiensten, externe partners, ... webinterface rapportering.

 

Contactpunten

e-mail

cockpit_IMS@idecom.be

telefoon

09/296.20.04
09/296.20.02

adres

Gouvernementstraat 32
9000 Gent
België

Neem contact op

 
 
 
 
 
Copyright © 2023 Open Model Solutions