Een analyse van de noden van de klanten
Via brainstormsessies samen met de klant zijn noden tot in detail analyseren en concretiseren. Op basis van templates wordt de scoop van het project bepaald (klantenservice; technische oplossingen; abonnementenbeheer; acquisitie; behoud; retail; distributie; backoffice diensten; e-mailplatform; ...
Uitwerken van oplossing op maat
Op basis van de doelstelling van de klant (volledige outsourcing, co-sourcing, ondersteuning voor overflow, klantenbeheer, ...) en onze jarenlange ervaring/expertise samen met de klant zoeken naar DE oplossing, die het verschil moet maken.
Een outstanding team
Voor elke klant maken wij een selectie van de medewerkers die er de meeste affiniteit mee hebben. Zo krijgt elke klant zijn eigen team. De kwaliteit van elk team is sowieso gegarandeerd gezien de doorgedreven opleiding, opvolging en coaching.
Klantgericht projectmanagement
Klantgericht projectmanagement staat voor
- het elke dag opnieuw behalen van de vooropgestelde service levels door een consequente opvolging van de deadlines.
- het systematisch vinger aan de pols houden, zodat wij altijd klaar staan om pro-actief te handelen.
- het creatief meedenken met de klant om zo groei te helpen realiseren, diensten te optimaliseren, vernieuwingen voor te stellen, ...
Rapportering
Rapportering staat voor
- real time rapportering, zodat de klant op elk moment niet alleen alles live kan meevolgen maar ook op elk moment de stand van zaken live kan evalueren.
- op maat rapportering, die indien nodig ook kan meegenomen worden in reeds bestaande rapporteringstools van de klant.